Henkilöstöpalvelumyynti
Henkilöstöpalveluiden myynnissä syvä asiakastuntemus on erityisen tärkeää. Oleellista on tietää minkä tyyppistä osaamista asiakas haluaa ja tarvitsee, tarjota hänelle oikeita asioita ja varmistaa että lupaukset täyttyivät. Henkilöstöpalvelun myymisessä haasteena on että myytävää asiaa ei voi näyttää tai kokeilla etukäteen. Tavoitteet asiakashallinnalle asetettiin seuraavasti:
- Uusasiakashankinnan tehostaminen.
- Lisämyynnin kasvattaminen olemassa oleville asiakkaille sekä parempi asiakashoito.
- Asiakashoitosuunnitelmien luominen.
- Tiedon jakaminen myyjien välillä.
- Markkinointitoimenpiteiden suunnittelu ja toteutus.
Kokemuksia:
- Uusasiakashankinnassa hyödynnetään ulkoista osoiterekisteriä. Asiakashallintaratkaisuun siirretään säännöllisesti valittuja kohderyhmiä myyjille työstettäväksi.
- Tarkka tieto asiakkaan tarpeista ja lupauksista asiakkaalle.
- Myyjien välisen tiedon jakaminen mahdollistaa koordinoidun myynnin.
- Avainasiakkaille tehdyt asiakashoitosuunnitelmat nivoutuvat konkreettiseen toimintaan ja poikkeamat suunnitelmasta nähdään heti.
- Kohderyhmien hallinta messuja, tilaisuuksia sekä postituksia varten hoituu helposti.
Linkkejä
Sähköposti
s-posti info@suorakonttori.fi
s-posti info@suorakonttori.fi
- It-yhtiöt oikaisevat runsaasti tuloksiaan – mistä on kyse?
- Sähköposti täyttyy uhkista – suomalaisyhtiö äkkäsi markkinaraon: ”huijauslaskun läpimeno voi olla katastrofi”
- Oneplus päivittyy Android 15:een – iPhonelta näyttää
- Netflix ilmoitti onnistuneensa kaikissa tavoitteissaan – tilaajamäärät kasvaneet yli odotusten
- Goforen osakkeilla 2,6 miljoonan euron blokkikauppa
- Qualcomm's new chipset that will power flagship Android phones makes the iPhone seem outdated
- One of the best Android Auto wireless adapters is still on sale at Amazon - and it's my go-to gift
- Gartner's 2025 tech trends show how your business needs to adapt - and fast
- Lyft is giving voters 50% off rides for Election Day - how to get the discount
- The best GaN chargers of 2024: Expert tested