Henkilöstöpalvelumyynti
Henkilöstöpalveluiden myynnissä syvä asiakastuntemus on erityisen tärkeää. Oleellista on tietää minkä tyyppistä osaamista asiakas haluaa ja tarvitsee, tarjota hänelle oikeita asioita ja varmistaa että lupaukset täyttyivät. Henkilöstöpalvelun myymisessä haasteena on että myytävää asiaa ei voi näyttää tai kokeilla etukäteen. Tavoitteet asiakashallinnalle asetettiin seuraavasti:
- Uusasiakashankinnan tehostaminen.
- Lisämyynnin kasvattaminen olemassa oleville asiakkaille sekä parempi asiakashoito.
- Asiakashoitosuunnitelmien luominen.
- Tiedon jakaminen myyjien välillä.
- Markkinointitoimenpiteiden suunnittelu ja toteutus.
Kokemuksia:
- Uusasiakashankinnassa hyödynnetään ulkoista osoiterekisteriä. Asiakashallintaratkaisuun siirretään säännöllisesti valittuja kohderyhmiä myyjille työstettäväksi.
- Tarkka tieto asiakkaan tarpeista ja lupauksista asiakkaalle.
- Myyjien välisen tiedon jakaminen mahdollistaa koordinoidun myynnin.
- Avainasiakkaille tehdyt asiakashoitosuunnitelmat nivoutuvat konkreettiseen toimintaan ja poikkeamat suunnitelmasta nähdään heti.
- Kohderyhmien hallinta messuja, tilaisuuksia sekä postituksia varten hoituu helposti.
Linkkejä
Sähköposti
s-posti info@suorakonttori.fi
s-posti info@suorakonttori.fi
- Lisää kruunuja, lisää väkeä – Hyvä fiilis vahvistuu Ruotsin it-alalla
- Vincit rekrytoi johtajan uudenlaiseen tehtävään – “Nostamme panoksia”
- Eurooppa torppasi maksullisen Facebookin
- Web-tietoturvan testauksessa yksi työkalu on ykkönen – ”Parempaa ei ole tullut vastaan”
- The Linux Foundation's AI branch is developing an open AI platform for businesses
- The best Linux laptops of 2024
- Logitech's free AI Prompt Builder is surprisingly handy. Here's how I'm using it
- 6 reasons to buy an Apple Watch, according to a wearables expert
- Meta permanently slashes the Quest 2's price again, dropping it to an all-time low
- The best parental control apps of 2024: Keep your kids safe