Elämystapahtumat

Esimerkin palveluyritys myy ja järjestää yrityksille elämystapahtumia. Oikeastaan mukana on yli kymmenen eri yritystä, joista pääyritys hoitaa myynnin ja osan tapahtumien järjestämisestä ja ostaa loput alihankkijoilta. Tavoitteet asiakashallinnalle asetettiin seuraavasti:
- Asiakastieto pitää olla kaikkien saatavilla, myös alihankkijoiden.
- Asiakasprojektien aikataulutieto on kriittinen, erityisesti tarjousvaiheessa resursointi jotta ei tule ylibuukkausta.
- Jatkuvien asiakassuhteiden hoito asiakasstrategioiden (hoitosuunnitelmien) mukaisesti.
- Markkinointitoimenpiteiden suunnittelu sekä toteutus.
Ratkaisu sisältää luonnollisesti asiakastiedon hallinnan ja tarjousten aikataulutuksen, sisällön ja hinnoittelun. Näiden lisäksi yrityksen operatiivisessa toiminnassa tarvittavia tietoja tapahtumasta kerätään saman työkalun avulla. Tätä kautta tiedot ovat helposti löydettävissä.
Kokemuksia
- Tarkka tieto asiakkaista ja asiakkaan vanhoista tarjouksista ja tapahtumista.
- Tiedot ovat myös yhteistyökumppanien käytössä niiden projektien osalta joihin he osallistuvat.
- Tapahtuman ohjelma ja osallistujatiedot käytettävissä reaaliajassa tapahtuman aikana matkapuhelimesta.
- Asiakashoitosuunnitelmat parhaille asiakkaille tehostavat avainasiakashallintaa.
- Kohderyhmät markkinointitoimenpiteitä varten luodaan esimerkiksi kiinnostusten ja historiatiedon perusteella.
Linkkejä
Sähköposti
s-posti info@suorakonttori.fi
s-posti info@suorakonttori.fi
- Venäjän drooni tuhosi kotisi, tiedätkö mitä tehdä?
- Patria myi tytäryhtiönsä – Konkurssihakemus melkein heti
- Vallankumouksellinen yliäänikone X-59 teki historiallisen ensilentonsa
- 8 kiloa räjähdettä 40 kilometrin päähän huippuhalvalla – Ukraina varasti venäläisiltä teknologian
- Karu tieto yli 60-vuotiaille
- Samsung Galaxy Buds 3 Pro vs. Apple AirPods Pro 3: I compared both, and this one wins
- Wearing the Meta Ray-Bans' successor left me with two verdicts (and you'll want to hear both)
- Are laser-powered tape measures legit? It took just minutes to make me a believer
- My Sonos Arc Ultra faced an unexpected challenger - and the soundbar met its match
- 8 ways to help your teams build lasting responsible AI

Kirjaudu OfferOne CRM:ään »
