Henkilöstöpalvelumyynti

Henkilöstöpalveluiden myynnissä syvä asiakastuntemus on erityisen tärkeää. Oleellista on tietää minkä tyyppistä osaamista asiakas haluaa ja tarvitsee, tarjota hänelle oikeita asioita ja varmistaa että lupaukset täyttyivät. Henkilöstöpalvelun myymisessä haasteena on että myytävää asiaa ei voi näyttää tai kokeilla etukäteen. Tavoitteet asiakashallinnalle asetettiin seuraavasti:
- Uusasiakashankinnan tehostaminen.
- Lisämyynnin kasvattaminen olemassa oleville asiakkaille sekä parempi asiakashoito.
- Asiakashoitosuunnitelmien luominen.
- Tiedon jakaminen myyjien välillä.
- Markkinointitoimenpiteiden suunnittelu ja toteutus.
Kokemuksia:
- Uusasiakashankinnassa hyödynnetään ulkoista osoiterekisteriä. Asiakashallintaratkaisuun siirretään säännöllisesti valittuja kohderyhmiä myyjille työstettäväksi.
- Tarkka tieto asiakkaan tarpeista ja lupauksista asiakkaalle.
- Myyjien välisen tiedon jakaminen mahdollistaa koordinoidun myynnin.
- Avainasiakkaille tehdyt asiakashoitosuunnitelmat nivoutuvat konkreettiseen toimintaan ja poikkeamat suunnitelmasta nähdään heti.
- Kohderyhmien hallinta messuja, tilaisuuksia sekä postituksia varten hoituu helposti.
Linkkejä
Sähköposti
s-posti info@suorakonttori.fi
s-posti info@suorakonttori.fi
- Efecteltä positiivinen tulosvaroitus – Hankkii samalla 90 prosenttia puolalaisyhtiöstä nyt, loput myöhemmin
- Atarilla on syytä juhlaan – tällainen on retrointoilijan unelmapaketti
- Tällainen on odotettu Nothing Phone (1) -älypuhelin
- Ovela haittaohjelma käy tubettajien kimppuun – varastetut kanavat ja tiedot myydään pimeässä verkossa
- Suomeen tulee uusi paikkatiedon osaamiskeskus – käynnistyy jo ensi vuonna
- Internet on the go: FCC greenlights Starlink service on moving cars, boats and planes
- How to build your credit score fast
- The 5 best sim racing steering wheels of 2022
- How to land an Apple career: Inside secrets
- Does your health insurance cover international emergencies? Half of Americans don't know - Survey