Henkilöstöpalvelumyynti

Henkilöstöpalveluiden myynnissä syvä asiakastuntemus on erityisen tärkeää. Oleellista on tietää minkä tyyppistä osaamista asiakas haluaa ja tarvitsee, tarjota hänelle oikeita asioita ja varmistaa että lupaukset täyttyivät. Henkilöstöpalvelun myymisessä haasteena on että myytävää asiaa ei voi näyttää tai kokeilla etukäteen. Tavoitteet asiakashallinnalle asetettiin seuraavasti:
- Uusasiakashankinnan tehostaminen.
- Lisämyynnin kasvattaminen olemassa oleville asiakkaille sekä parempi asiakashoito.
- Asiakashoitosuunnitelmien luominen.
- Tiedon jakaminen myyjien välillä.
- Markkinointitoimenpiteiden suunnittelu ja toteutus.
Kokemuksia:
- Uusasiakashankinnassa hyödynnetään ulkoista osoiterekisteriä. Asiakashallintaratkaisuun siirretään säännöllisesti valittuja kohderyhmiä myyjille työstettäväksi.
- Tarkka tieto asiakkaan tarpeista ja lupauksista asiakkaalle.
- Myyjien välisen tiedon jakaminen mahdollistaa koordinoidun myynnin.
- Avainasiakkaille tehdyt asiakashoitosuunnitelmat nivoutuvat konkreettiseen toimintaan ja poikkeamat suunnitelmasta nähdään heti.
- Kohderyhmien hallinta messuja, tilaisuuksia sekä postituksia varten hoituu helposti.
Linkkejä
Sähköposti
s-posti info@suorakonttori.fi
s-posti info@suorakonttori.fi
- Samsungin laitteissa kriittinen haavoittuvuus – Näin suojaat itsesi
- Nuoriso järjesti vallankumouksen ja valitsi pääministerin Discordissa – Näin Nepalissa kuohuu
- Flow-tila on koodarin nirvana – Sillä on myös pimeä puolensa
- Yllättävä liittouma: Nvidia sijoittaa miljardeja Intelin osakkeisiin – Osakekurssi raketoi
- Nopeasti kasvava suomalainen it-talo perusti uuden tekoäly-yhtiön