Henkilöstöpalvelumyynti

Henkilöstöpalveluiden myynnissä syvä asiakastuntemus on erityisen tärkeää. Oleellista on tietää minkä tyyppistä osaamista asiakas haluaa ja tarvitsee, tarjota hänelle oikeita asioita ja varmistaa että lupaukset täyttyivät. Henkilöstöpalvelun myymisessä haasteena on että myytävää asiaa ei voi näyttää tai kokeilla etukäteen. Tavoitteet asiakashallinnalle asetettiin seuraavasti:
- Uusasiakashankinnan tehostaminen.
- Lisämyynnin kasvattaminen olemassa oleville asiakkaille sekä parempi asiakashoito.
- Asiakashoitosuunnitelmien luominen.
- Tiedon jakaminen myyjien välillä.
- Markkinointitoimenpiteiden suunnittelu ja toteutus.
Kokemuksia:
- Uusasiakashankinnassa hyödynnetään ulkoista osoiterekisteriä. Asiakashallintaratkaisuun siirretään säännöllisesti valittuja kohderyhmiä myyjille työstettäväksi.
- Tarkka tieto asiakkaan tarpeista ja lupauksista asiakkaalle.
- Myyjien välisen tiedon jakaminen mahdollistaa koordinoidun myynnin.
- Avainasiakkaille tehdyt asiakashoitosuunnitelmat nivoutuvat konkreettiseen toimintaan ja poikkeamat suunnitelmasta nähdään heti.
- Kohderyhmien hallinta messuja, tilaisuuksia sekä postituksia varten hoituu helposti.
Linkkejä
Sähköposti
s-posti info@suorakonttori.fi
s-posti info@suorakonttori.fi
- Kevät 2020 pani tietohallinnot koetukselle – ”Yhteistyön voima mahdollistaa uskomattomalta tuntuvia saavutuksia”
- Kokeilussa Lidlin älykello: tällainen on 70 euron SilverCrest
- Näin paljon tekniikan alan korkeakoulutetut tienaavat – vertailussa paljastuu tuhansien eurojen eroja
- Tekoälyfirman pomo: ”Ei ole mitään kuplaa – GPT4 on paras terapeutti”
- VR huutokauppaa legendaarisia 1970-luvun neuvostovetureita – pohjahinta 9000 e
- The best cheap VPNs of 2023: Stay protected, for less
- 7 things you didn't realize your phone can do
- I just watched the future of supermarket shopping and I may run to the hills
- The best cheap home security cameras under $100 in 2023
- The $160 gadget that wants you to do something you may never have considered