Henkilöstöpalvelumyynti
Henkilöstöpalveluiden myynnissä syvä asiakastuntemus on erityisen tärkeää. Oleellista on tietää minkä tyyppistä osaamista asiakas haluaa ja tarvitsee, tarjota hänelle oikeita asioita ja varmistaa että lupaukset täyttyivät. Henkilöstöpalvelun myymisessä haasteena on että myytävää asiaa ei voi näyttää tai kokeilla etukäteen. Tavoitteet asiakashallinnalle asetettiin seuraavasti:
- Uusasiakashankinnan tehostaminen.
- Lisämyynnin kasvattaminen olemassa oleville asiakkaille sekä parempi asiakashoito.
- Asiakashoitosuunnitelmien luominen.
- Tiedon jakaminen myyjien välillä.
- Markkinointitoimenpiteiden suunnittelu ja toteutus.
Kokemuksia:
- Uusasiakashankinnassa hyödynnetään ulkoista osoiterekisteriä. Asiakashallintaratkaisuun siirretään säännöllisesti valittuja kohderyhmiä myyjille työstettäväksi.
- Tarkka tieto asiakkaan tarpeista ja lupauksista asiakkaalle.
- Myyjien välisen tiedon jakaminen mahdollistaa koordinoidun myynnin.
- Avainasiakkaille tehdyt asiakashoitosuunnitelmat nivoutuvat konkreettiseen toimintaan ja poikkeamat suunnitelmasta nähdään heti.
- Kohderyhmien hallinta messuja, tilaisuuksia sekä postituksia varten hoituu helposti.
Linkkejä
Sähköposti
s-posti info@suorakonttori.fi
s-posti info@suorakonttori.fi
- IDC: Tekoälyn vallankumous etenee hitaasti kuin traktorit, mutta vaikutukset ovat myös yhtä mullistavat
- Fresh Report Paints Grim Picture of X's User Numbers – X Denies, But Doesn't Justify
- Yhden hengen helikopteritaksi kuljettaa matkustajaa ilman pilottia – kasvuyhtiöllä kovat tavoitteet
- 27 % parkkisakoista johtuu kiekkovirheestä – Olisi helppo välttää
- Tekoäly yskii ilman kunnon dataa
- The best live TV streaming services of 2024: Expert tested
- I found the easiest way to automate window blinds, and it's solar powered
- Meta Ray-Ban Smart Glasses review: The best AI-powered AR glasses to buy right now
- How I turned an old, dumb Mercedes into a smarter car on a budget
- Audio-Technica's Sound Burger curbed my vinyl craving with a game-changing audio feature