Henkilöstöpalvelumyynti

Henkilöstöpalveluiden myynnissä syvä asiakastuntemus on erityisen tärkeää. Oleellista on tietää minkä tyyppistä osaamista asiakas haluaa ja tarvitsee, tarjota hänelle oikeita asioita ja varmistaa että lupaukset täyttyivät. Henkilöstöpalvelun myymisessä haasteena on että myytävää asiaa ei voi näyttää tai kokeilla etukäteen. Tavoitteet asiakashallinnalle asetettiin seuraavasti:
- Uusasiakashankinnan tehostaminen.
- Lisämyynnin kasvattaminen olemassa oleville asiakkaille sekä parempi asiakashoito.
- Asiakashoitosuunnitelmien luominen.
- Tiedon jakaminen myyjien välillä.
- Markkinointitoimenpiteiden suunnittelu ja toteutus.
Kokemuksia:
- Uusasiakashankinnassa hyödynnetään ulkoista osoiterekisteriä. Asiakashallintaratkaisuun siirretään säännöllisesti valittuja kohderyhmiä myyjille työstettäväksi.
- Tarkka tieto asiakkaan tarpeista ja lupauksista asiakkaalle.
- Myyjien välisen tiedon jakaminen mahdollistaa koordinoidun myynnin.
- Avainasiakkaille tehdyt asiakashoitosuunnitelmat nivoutuvat konkreettiseen toimintaan ja poikkeamat suunnitelmasta nähdään heti.
- Kohderyhmien hallinta messuja, tilaisuuksia sekä postituksia varten hoituu helposti.
Linkkejä
Sähköposti
s-posti info@suorakonttori.fi
s-posti info@suorakonttori.fi
- Yhdysvaltain laivasto ampui alas oman hävittäjänsä – Näin vaarallinen tilanne eteni
- Aurinkopaneeleita aletaan valmistaa avaruudessa – Näin se tapahtuu
- Robotti katosi 8 kuukaudeksi – Palasi yllätyksen kera
- Tekoälyhuuman synkkä kääntöpuoli: ”Tätä ei ole ymmärretty”
- Vertailussa 4 nettiselainta – Chrome ei ole paras
- The 5 most innovative tech products that surprised us this year (including a first for robot vacs)
- Stop using your router's USB port - what PC experts recommend instead
- How to install and configure Claude Code, step by step
- The 9 tech gadgets I couldn't live without in 2025 (and they don't include AirTags)
- How I use AI to bring my kid's art to life - and why it's a fun learning opportunity

Kirjaudu OfferOne CRM:ään »
