Henkilöstöpalvelumyynti
Henkilöstöpalveluiden myynnissä syvä asiakastuntemus on erityisen tärkeää. Oleellista on tietää minkä tyyppistä osaamista asiakas haluaa ja tarvitsee, tarjota hänelle oikeita asioita ja varmistaa että lupaukset täyttyivät. Henkilöstöpalvelun myymisessä haasteena on että myytävää asiaa ei voi näyttää tai kokeilla etukäteen. Tavoitteet asiakashallinnalle asetettiin seuraavasti:
- Uusasiakashankinnan tehostaminen.
- Lisämyynnin kasvattaminen olemassa oleville asiakkaille sekä parempi asiakashoito.
- Asiakashoitosuunnitelmien luominen.
- Tiedon jakaminen myyjien välillä.
- Markkinointitoimenpiteiden suunnittelu ja toteutus.
Kokemuksia:
- Uusasiakashankinnassa hyödynnetään ulkoista osoiterekisteriä. Asiakashallintaratkaisuun siirretään säännöllisesti valittuja kohderyhmiä myyjille työstettäväksi.
- Tarkka tieto asiakkaan tarpeista ja lupauksista asiakkaalle.
- Myyjien välisen tiedon jakaminen mahdollistaa koordinoidun myynnin.
- Avainasiakkaille tehdyt asiakashoitosuunnitelmat nivoutuvat konkreettiseen toimintaan ja poikkeamat suunnitelmasta nähdään heti.
- Kohderyhmien hallinta messuja, tilaisuuksia sekä postituksia varten hoituu helposti.
Linkkejä
Sähköposti
s-posti info@suorakonttori.fi
s-posti info@suorakonttori.fi
- Uusi järjestelmä valvoo raskaan liikenteen kuljettajia ajon aikana infrapunan avulla – Näin se toimii
- Innofactorin talousjohtaja Antti Rokala jättää yhtiön
- Leivänpaahdin voi hyökätä pankkiin – suomalainen tutkija kehitti ratkaisun iot-laitteiden tietoturvaongelmiin
- Nokia ja HP pääsivät patenttisopimukseen
- Linus Torvalds: “tekoäly on 90-prosenttisesti markkinointia, 10-prosenttisesti todellisuutta”
- Google is selling popular Pixel phones starting at $249 - here's how the deal works
- Agentic AI is the top strategic technology trend for 2025
- One of the brightest portable projectors I've tested is $150 off right now
- The best mobile VPNs of 2024: Expert tested and reviewed
- OpenAI plans to offer its 250 million ChaptGPT users even more services