OfferOne CRM käyttö mobiililaitteilla

OfferOne CRM toimii myös mobiililaitteessa. Mobiilisti käytettävä versio on täysiverinen käyttöliittymä ja pääsy tietoihin, ei pelkästään "kurkistusikkuna". Mobiilikäytössä on käytettävissä sama reaaliaikainen tieto kuin normaalikäytössäkin. Mobiililaitteeseen ei tarvitse tehdä ohjelma-asennuksia tai synkronointeja, kaikki toimii suoraan laitteen omassa internetselaimessa.

Käyttöliittymä on suunniteltu erityisesti työmatkoilla tai asiakaskäyntien yhteydessä tapahtuvaa mobiilikäyttöä varten. Siellä on käytettävissä esimerkiksi asiakastietojen haut ja muokkaukset, kalenterin hallinta sekä raportit. Mobiilikäyttö on integroitu puhelimen toimintoihin ja esimerkiksi puhelun asiakkaan numeroon saa aloitettua suoraan puhelinnumero-linkistä.

Mobiilikäytöstä hyötyä myös pääkäyttäjille

Myös ylläpitäjän toimintoja on käytettävissä mobiililiittymässä, jolloin ylläpitäjä pystyy esimerkiksi mobiililiittymän kautta nopeasti vaihtamaan käyttäjän salasanan tai vapauttamaan lukkiutuneen tunnuksen.

Tietoturva kunnossa

Asiakastietojen katoamista tai joutumista vääriin käsiin mobiililaitteen kadotessa ei tarvitse pelätä koska tietoja ei säilytetä laitteessa vaan OfferOne CRM -palvelussa. Kaikki tietoliikenne mobiilikäytössä on salattua aivan kuten OfferOne CRM normaalissakin käytössä.

Voit käyttää järjestelmää esimerkiksi seuraavilla mobiililaitteilla:

Android

Google Android

Apple iPhone

Apple

Nokia

Nokia

Mikä on paras laite käyttää OfferOne CRM:ää?

Oikea vastaus riippuu käyttötarpeesta. Jos käytät OfferOne CRM:ää mobiilisti vain puhelinnumeroiden hakuun, omien kalenterimerkintöjen katsomiseen tai asiakaskäyntien kuittaamiseen, onnistuvat nämä toiminnot helposti kaikilla laitteilla. Jos haluat syöttää uusien asiakkaiden tietoja tai kirjoittaa raportteja asiakaskäynneistä, kannattaa valita ehdottomasti puhelin, jossa on iso näyttö, tai tabletti. Esimerkiksi Samsung Galaxy S4 tai iPhone tai Nokia Lumia ovat hyviä.

Mitä jos minun mobiililaitteeni ei olekaan tuettujen listalla?

Ei hätää. Pyrimme lisäämään uusia mobiililaitteita tuettujen listalle sitä mukaan kun niitä tulee markkinoille ja asiakkaamme ottavat niitä käyttöön. Jos nykyinen laitteesi ei ole tuettu ja et pääse järjestelmään, ilmoita meille mitä laitetta käytät niin tutkimme onnistuuko OfferOne CRM:n käyttö sillä ja mahdollisuuksien mukaan lisäämme sen tuettuihin. Ole yhteydessä meihin esimerkiksi palautelomakkeen kautta OfferOne-järjestelmässä tai www-sivujemme palautelomakkeella.