Henkilöstöpalvelumyynti
Henkilöstöpalveluiden myynnissä syvä asiakastuntemus on erityisen tärkeää. Oleellista on tietää minkä tyyppistä osaamista asiakas haluaa ja tarvitsee, tarjota hänelle oikeita asioita ja varmistaa että lupaukset täyttyivät. Henkilöstöpalvelun myymisessä haasteena on että myytävää asiaa ei voi näyttää tai kokeilla etukäteen. Tavoitteet asiakashallinnalle asetettiin seuraavasti:
- Uusasiakashankinnan tehostaminen.
- Lisämyynnin kasvattaminen olemassa oleville asiakkaille sekä parempi asiakashoito.
- Asiakashoitosuunnitelmien luominen.
- Tiedon jakaminen myyjien välillä.
- Markkinointitoimenpiteiden suunnittelu ja toteutus.
Kokemuksia:
- Uusasiakashankinnassa hyödynnetään ulkoista osoiterekisteriä. Asiakashallintaratkaisuun siirretään säännöllisesti valittuja kohderyhmiä myyjille työstettäväksi.
- Tarkka tieto asiakkaan tarpeista ja lupauksista asiakkaalle.
- Myyjien välisen tiedon jakaminen mahdollistaa koordinoidun myynnin.
- Avainasiakkaille tehdyt asiakashoitosuunnitelmat nivoutuvat konkreettiseen toimintaan ja poikkeamat suunnitelmasta nähdään heti.
- Kohderyhmien hallinta messuja, tilaisuuksia sekä postituksia varten hoituu helposti.
Linkkejä
Sähköposti
s-posti info@suorakonttori.fi
s-posti info@suorakonttori.fi
- Tietoevryn liikevaihto laski
- Posti aikoi siirtyä kokonaan pilveen mutta perääntyi – ”kaikkea ei kannata sinne viedä”
- Vincitin tulos romahti – ”strategian mukainen muutosmatka etenee oikeaan suuntaan”
- Hubble-teleskooppi juhli syntymäpäiväänsä: upeita kuvia 3 400 valovuoden päästä
- Nintendo löi fanien hiekkalaatikon kannen kiinni
- This is the most versatile, easy-to-use camera I've tested as a professional content creator
- The best robot vacuum mops of 2024: Expert tested and reviewed
- The best soundproof curtains of 2024
- How to use AI in the Windows Photos app to change the background of an image
- Beats Studio Pro: So close to being my dream headphones